efter en lång tid

Hej

Okej, jag som sa att jag skulle börja blogga igen? det gick visst inte så bra =/
jag har helt enkelt inte riktigt ron i mig till att lägga ner tid på bloggandet.
men tänkte att jag skulle försöka göra ett nytt försök. fick lite skäll ifrån en vän igår!

som sagt, var ett tag sedan sist (som jag skriver varje gång)
har hunnit med ganska så mkt. bytt hårfärg kanske 5 gånger på den tiden också :P
heheh jobbigt att vara frisör.
varit i ungern har jag också hunnit med. med min bästa kompis mikaela,.
vi åkte ner dit i nästan en vecka och bodde på en ranch och red västern 2 ggr om dagen
riktigt kul var det!
sedan har jag precis, för en vecka sedan opererat mig, så nu är jag sjukskriven (1 vecka till )

den 4 december ska jag på julbord med jobbet och den 8e ska jag tatuera mig.
sen är det lucia och sedan jul och därefter nyår. tiden går fort nu. man hinner knappt blinka.

i sommar ska jag åka till USA / californíen och hälsa på en vän som flyttat dit för ett ex
antal år sedan. vi har sagt så många ggr att ja ska komma och hälsa på. hon har hunnit
flytta runt en heeel del. men nu äntligen har jag dragit ur fingrarna ur arslet !! here i come! :D

precis druckigt mig ett helt glas med julmust, första glaset för mig i år =) och gott var det.
nu tänkte jag hälla upp lite till och kika på ett avsnitt på tv3 play ;D
ha en fin natt/kväll Pusss

 Jag och Mikaela på ett hotell i nyköping (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0