Snö och Minusgrader

Hallå där!

nu ligger snön på backen och minusgraderna har kommit!
dessutom har jag blivigt korthårig igen! tog ur mitt kära löshår.
faktiskt rätt skönt om jag ska vara ärlig. trode jag skulle få panik
och vilja sätta i nytt på en gång!. men får nog blir närmare nyår.

och angående nyår! vad sjutton ska man göra? jag och min kära vän
Mikaela känner för att göra något men inte supa skallen av sig som
de flesta gör! varför vet ja inte riktigt.
sen så letar jag klänning som en idiot och inte hittar jag någon heller!
söker mig en klänning som är i en speciell modell/skurning, men
finner ingen. jag finner bara "nattlinnen" som har den skurningen
som jag vill. och "nattlinnen" är alldeles för kora för att kunna
använda som klänning, så nej tack.
I detta desperata tillfälle vill man vara rik och kunna anställa en
egen kläddesigner! det hade allvarligt talat varit toppen!!

Imorgon är det Fredag, och Jag Alexandra är tillbaka på jobbet igen
efter 2 veckors sjukskrivning. ska både bli skönt att få tillbaka
rutin i vardagen, sammtidigt som att det känns lite jobbigt.
men det är mer positivt än negativt iaf :P

idag har jag varit på jakt efter en lampfot som jag vill pussla ihop med
min fina stora lampskärm jag hittade på röda korset! riktigt fin faktiskt!!
jag har även inhandlat mig min första egna julgran! (: förra året och 
året innan det har jag nog inte haft orken till det. men nu får det
vara slut på jular utan julgran!!

nästa Fredag åker jag till Stockholm igen. mammsen fyller år på
söndagen så ska fira henne och min bror då.
Min kära bror fyller nämnigen år idag (: 24 hela år!! så ett stort
grattis till Robin på Födelsedagen!!

om 25 min är det Paradise hotel! pinsamt att jag följer dedära jäkla
pogramet. men ah kan inte säga mer än att det är underhållande.
har jag börjat kolla på ett pogram så kan ja inte sluta :P dålig
erfarenhet!

Nu är det inte långt kvar tills jag ska tatuera mig!! :D kommer göra ont, men
fasiken så värt det kommer vara!!! :D
Började på en diet igår. bort med ris pasta och potatis.
jag och sambon storhandlade en veckas mat utan en enda produkt som
innehåll socker eller pasta ris potatis.!!
måste tänkta på sommar 2011 och vid jul kommer det bli massa ätande!

Dags att avrunda detta och ta en liten prommenad med Alaska ute i det Kalla
snöiga vädret! Ha en toppen mysig kväll! Stor Kram // Alexandra

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0