En Kväll på Staden

Fredag!
dagarna går verkligen fort!
hur som är det faktiskt fortfarande Torsdag.
Jobbade 10-18 sedan gick jag på stan och köpte mig klänningen jag
la undan igår. jag Nicole och barnen gick också in på H&M och köpte
nya kläder till barna =)
Efter mkt klubbätande begav vi oss till Helt Enkelt och fick i oss en
god middag. Måste säga att dedära med barn är verkligen ett heltidsjobb!!
Goa är dom, men fasiken så skönt att inte vara fastbunden.

nu på senare tid har jag börjat äta ute väldigt ofta. måste slutas med om jag
nån gång ska lyckas gå ner dessa 5 kilon jag lagt på mig nu i sommar ! :S ush!
Det är ju så fruktansvärt mysigt och kul att äta ute. så detta kommer bli svårt.

Imorgon blir det jobb 10-18. Efter det blir det storstädning här hemma.
eftersom min kära familj kommer upp på besök =) ska bli riktigt mysigt.
saknar dom verkligen <3.
Men om en vecka får jag åka ner igen. då ska jag allt besöka våran nya
3åring (häst)

Känner mig helt slut idag. Alaska ligger Deckad här i mitt knä lika så jag snart =/
blir nog tidigt i säng ( om man ska jämföra i vanliga fall)
så Trevlig kväll ! 
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0