Rödhårig

Bästa Födelsedagen hade jag faktiskt =)
Marcus var en Ängel hela dagen.
började med att jag fick en fin frukost på sängen
massa goda frukter, mackor och ägg.
fick även risifrutti och en stor fin röd ros.
perfekt helt enkelt!! och även till fick jag fina pressenter!
hur glad som hellst är ja :D

Idag har dagen gått riktigt fort faktiskt, varit ganska så lugnt
så jag och min kollega städade i stort sett hela salongen =)
så nu hittar man allt iaf!.

efter jobbet gick jag lite på stan och inhandlade mig nytt smink
och en klänning som jag tänkte köpa imorgon.
köpte mig även en skiiiiiit snygg ny plattång :D:D
Efter handlandet mötte jag upp min Söta kollega Malin.
Vi gick vidare till en resturan och åt toppen mat =) !

Nu befinner jag mig hemma igen efter en bra dag, med min Älskade
Alaska i knät. ska faktiskt gå och ta mig lite cheescake nu till filmen
som mannen min slagit på ;)
så trevlig kväll på er!

jo juste, nu har jag ju blivigt riktigt röd! :D slänger upp en bild på de också!
ciao ciao!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0