Snorig!

Onsdag redan!

I lördags Var som sagt Familjen här i Gävle.
Villket var underbart!! Tack så hemskt mkt!!
Fick en Super duper fin Skrivare som det även var kopiator och
scaner i också! :D hur bra är inte det? ;P
Fick även pressentkort på cervera och det klassiska kontanter ;) 
plus en merci ask :D hehe :D:D bra dag, fina människor och fina pressenter!!

På kvällen kom det några vänner hem hit och umgicks med mig, :) fick även
där fina gåvor :) !! sedan som vanligt blev det då krogen! Lyckad kväll!

sön - slapp dag
måndag-ons jobb 10-18
börjar för övrigt känna mig mig lite små krasslig =/ många som är sjuka nu!
snoret rinner och huvudverken pullserar. förhoppningsvias hinner det lägga sig
inom snar framtid!!

På Fredag kommer kära Matilda Upp på besök :D
kommer bli riktigt kul. inte sett den kvinnan på ett bra tag! :O så nu är det på tiden!
bler eventuellt lite mat ute på resturang på fredagen och lite utgång på lördagen.
sedan tänkte jag fjäska in mig lite hos damen så jag kan få åka med hem till sthlm igen
på söndagen ;P
Har nämnigen en läkartid där på Måndagen kl 13.00 :) hoppas de går bra !!

Idag har jag och Marcus varit på Helt Enkelt och ätit en god middag!
kom hem för en stund sedan och vräkte i oss yttligare lite tårta som blivigt kvar
ifrån helgen! så nu kan ja lova er att magen är full!!!

Efterlyst som går på Tvn framför, efter blir det "kungarna i tylösan" som verkar vara
en Skandal!!!  återstår att se hur de blir med det!

Ha en trevlig kväll! här ska det fortsättas att snoras! Bye


Kommentarer
Postat av: nathali

du passade jätte bra i rött hår:)

2010-09-08 @ 21:29:56
URL: http://nathalistrand.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack ska du ha = )

2010-09-08 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0